Schilderen met bijenwas

4,00

Ontdek de oude kunst van encaustic schilderen in deze creatieve workshop speciaal voor kinderen vanaf 8 jaar! In ons archeologiemuseum leer je donderdag 31 oktober hoe de oude Romeinen schilderden met bijenwas en pigmenten. Onder begeleiding van een ervaren docent ga je zelf aan de slag met deze boeiende techniek. Experimenteer met verschillende texturen en creëer jouw eigen unieke kunstwerk dat je mee naar huis mag nemen. Deze workshop is niet alleen leerzaam, maar vooral ook heel leuk en kleurrijk. Ontdek de kunstenaar in jezelf en ervaar hoe het voelt om met echte historische technieken te werken in het ArcheoLab!

Leeftijdsaanduiding: vanaf 8 jaar

Datum: donderdag 31 oktober

Aanvang- en eindtijd:

Ronde 1: 12.00 – 13.00 uur

Ronde 2: 14.00 – 15.00 uur

Prijs: € 4,- per kind; per persoon een aanmelding vereist. De activiteit wordt begeleid door medewerkers van het museum.

Tickets worden op naam gereserveerd. Kun je onverwacht toch niet aanwezig zijn, dan geldt voor deze activiteit dat je tot 48 uur voorafgaand aan het tijdslot kosteloos kunt annuleren. Annuleer je binnen de 48 uur, dan kunnen wij helaas geen restitutie van het aankoopbedrag meer geven. Met de aanschaf van een of meerdere tickets ga je hiermee akkoord.

Extra informatie

Ronde